Model subiect Evaluare Na╚Ťional─â - 1 noiembrie 2017

Subiect I 6.

├Än tabelul de mai jos este prezentat─â reparti╚Ťia elevilor unei clase a VIII-a, ├«n func╚Ťie de notele ob╚Ťinute la teza la matematic─â, ├«n semestrul al II-lea.
   Nota la tez─â       $ 1 $       $ 2 $       $ 3 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 6 $       $ 7 $       $ 8 $       $ 9 $       $ 10 $   
   Num─âr de elevi       $ 0 $       $ 0 $       $ 1 $       $ 2 $       $ 3 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 6 $       $ 5 $       $ 3 $   

Conform tabelului, num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ este mai mare dec├ót num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $ cu ...
solu╚Ťia
Conform tabelului, elevii care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ sunt:
$ 5 $ elevi cu nota $ 9 $
$ 3 $ elevi cu nota $ 10 $,
├«n total $ 5 + 3 = 8 $ elevi au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $.

Conform tabelului, elevii care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $ sunt:
$ 0 $ elevi cu nota $ 1 $
$ 0 $ elevi cu nota $ 2 $
$ 1 $ elev cu nota $ 3 $
$ 2 $ elevi cu nota $ 4 $,
├«n total $ 0 + 0 + 1 + 2 = 3 $ elevi au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $.

Num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ este mai mare dec├ót num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $ cu $ 8 - 3 = 5 $ elevi.


exerci╚Ťii

├Än tabelul de mai jos este prezentat─â reparti╚Ťia elevilor unei clase a VIII-a, ├«n func╚Ťie de notele ob╚Ťinute la teza la matematic─â, ├«n semestrul al II-lea.

   Nota la tez─â       $ 1 $       $ 2 $       $ 3 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 6 $       $ 7 $       $ 8 $       $ 9 $       $ 10 $   
   Num─âr de elevi       $ 0 $       $ 1 $       $ 1 $       $ 2 $       $ 4 $       $ 9 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 4 $       $ 2 $   

  Conform tabelului, num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ este mai mare dec├ót num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $4 $ cu:

   


 


exerci╚Ťiu nou

├Än tabelul de mai jos este prezentat─â reparti╚Ťia elevilor unei clase a VIII-a, ├«n func╚Ťie de notele ob╚Ťinute la teza la matematic─â, ├«n semestrul al II-lea.

   Nota la tez─â       $ 1 $       $ 2 $       $ 3 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 6 $       $ 7 $       $ 8 $       $ 9 $       $ 10 $   
   Num─âr de elevi       $ 0 $       $ 1 $       $ 1 $       $ 2 $       $ 4 $       $ 9 $       $ 4 $       $ 5 $       $ 4 $       $ 2 $   

Conform tabelului, num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ este mai mare dec├ót num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $4 $ cu $ 2 $.


Conform tabelului, elevii care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ sunt:
$ 4 $ elevi cu nota $ 9 $
$ 2 $ elevi cu nota $ 10 $,
├«n total $ 4 + 2 = 6 $ elevi au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $.

Conform tabelului, elevii care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $ sunt:
$ 0 $ elevi cu nota $ 1 $
$ 1 $ elev cu nota $ 2 $
$ 1 $ elev cu nota $ 3 $
$ 2 $ elevi cu nota $ 4 $,
├«n total $ 0 + 1 + 1 + 2 = 4 $ elevi au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $.

Num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel pu╚Ťin nota $ 9 $ este mai mare dec├ót num─ârul elevilor care au ob╚Ťinut la tez─â cel mult nota $ 4 $ cu $ 6 - 4 = 2 $ elevi.

***
La click se selectează și copiază textul în clipboard.
Textul se lipește într-un TeX front-end program (de exemplu TeXworks) care îl transformă în .pdf
***


Întregul fișier .tex



Doar problema în format .tex